torsdag 10 januari 2013

Nystart

Har ju sen snart 1år tillbaka drivit bloggen matochannatgott matochannatgott
Den bloggen började jag med som helt vanlig mat och bakblogg!
Men nu före jul fick jag meddelande från blogger minnet för bilder va fullt och då tappade jag suget lite,
fast det löste sig och jag kan lägga in bilder där,
Men har sen ett tag tillbaka vritt och vänt i skallen hur jag ska göra med bloggen, eftersom jag numer själv äter Lchf så började jag tycka det blev lite rörigt med den vanliga maten som jag lagar till resten av fam plus min Lchf mat så tyckte jag det va lite enklare att göra en helt ny blogg.
Hoppas ju såklart ni gamla läsare hittar hit :-)

Ska bli riktigt kul att få starta om från början för tycker ju själv jag utvecklats till det bättre på både fotograferingen försöka ha lite lättare i etiketter med mera.

Kommer fortfarande har kvar gamla bloggen för vanlig mat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar